Какво искат мъжете?

от: Georgi Stankov

Днес прочетох този виц:

Майка казва на 30-годишния си син: "Сине, виждам, че ти е трудно да си избереш спътница в живота, затова реших да ти помогна. На пет хубави момичета дадох по 100 лева за една седмица, за да видим какво ще направят с тях, а според резултатите ти сам ще прецениш коя е най-подходящата". 
След една седмица момичетата се явяват пред "журито" и отчитат резултатите. 
Първата: "Аз похарчих всичките пари за дрешки и козметика, даже не ми стигнаха, та взех назаем още 50 лв. от една приятелка". 
Втората: "Аз похарчих точно 100 лв. за развлечения - ходих на концерт на "Пайнер" и после се почерпихме с приятели". 
Третата: "Аз похарчих 50 лв. за двудневна почивка на морето, а останалите 50 си ги спестих". 
Четвъртата: "Аз не съм похарчила нито лев, защото си имам достатъчно пари за всички нужди". 
Петата: "Аз също не съм похарчила нито лев, даже добавих 50 лв. от себе си". 
Майката попитала сина си: "Е, какво ще кажеш, сине, коя от петте си избираш?". 
А синът отговорил: "Ей оная, с големите цици!". 

* * *
За сина няма значение дали избраницата му е спестовна. 
Как ви изглеждат отношенията майка - син?

Очевидно синът си има работа със свръх-протективна майка.  Цяло чудо е, че е оцелял и е отговорил така подобаващо. Какво казва на майка си той?

Този 30-годишен син казва, че иска уважение. Той не иска майка му да му търси жена. Нито желае някой да му казва "Прави това и това." Може би осъзнава, че в очите на околните може да изглежда като Пулейко* и това не  му харесва. Той иска независимост и свобода да определя сам критерии за мъжките си избори.

И, по дяволите, той иска да срещне женственост! Дреме му на хурката, че според някой жена му трябва да е спестовница, чистница или нещо подобно. Това звучи достатъчно безполово. А той иска да вижда в жената именно жена. Което още значи, че той иска секс. И защо не? Всички искаме секс. В една от книгите си Казандзакис пише, че е лесно да кажеш "Не хапи" на някой, който няма зъби. Но какво да прави този, който има 32 здрави зъба? Така е и с героя от вица. Очевидно съдбата не го е лишила от възможността да задоволява нагона си, така че защо да не иска?

------------------------------------------------------------------------
Забележка: Пулейко е герой е великата приказка на Никола Русев "Приказка за Стоедин". Пулейко олицетворява люхия малоумник, шматката и лигльото.

Comments

Popular posts from this blog

Къде да уча психология в България?

Демокрация отвъд представителството [презентация от конференция]

Опасен метод - филм за психоанализа и... още нещо