В очакване на WSTC

През втората половина на май ще участвам в World Senior Tourism Congress в Китай.

Четири години и половина ме занимава въпросът как възрастните хора могат да живеят по-пълноценен и удовлетворяващ живот. Да кажа "занимава ме" е сухо - всъщност се превърна в една от каузите ми. През това написах няколко научни статии, в които изследвах посоките за развитие на конкретни политики за възрастните - за неформално образование, социална и културна активност, спорт, туристическа дейност и пътувания и т.н. Изследвах (не само теоретично, но и експериментално) различни потребности на възрастните хора и как може да се повиши житейската им удовлетвореност. Открих добри практики в други страни и се заех със застъпничество за прокарването им в България. Така станах част от международен интердисциплинарен екип, в който споделяме и обсъждаме идеи и изследваме начините за повишаване на удовлетвореността през късната възраст. Някои от тези идеи вече се реализират - за съжаление, не у нас. Миналата година участвах на първия WSTC и сега получих покана за втория конгрес тази година. 

Ще се радвам, ако можем да направим нещо и в България за възрастните хора. Това го разбирайте и като покана да си сътрудничим, ако имате интерес в тази област. 

Снимка от участието ми на WSTC в град Yantai през 2018г. Това, което не можете да видите, е залата с 800 души срещу мен. :)

Comments

Popular posts from this blog

Къде да уча психология в България?

Демокрация отвъд представителството [презентация от конференция]

Опасен метод - филм за психоанализа и... още нещо