Сладко-киселo с малко аромат на пот: как се рекламира порноканал?

от: Georgi Stankov

Гледах три реклами на канадския канал за филми за възрастни Amour

Особеното в клиповете е, че бягат от традиционните правила и изразни средста за правене на реклама. Ако ни рекламират сапуни, шампоани, нов романтичен филм с Леонардо ди Каприо или последен модел на BMW, рекламите ще са  много по-изискани. А тук умишлено се бяга от това - няма сатен и коприна, няма приглушена светлина или нежна музика. Обратното - има доста натюрел, поне така както го представя порноиндустрията. 

Всъщност рекламите едно към едно наподобяват завръзката на епизод от порно филм. Дори качеството на звука е като от домашно видео. "Никакви илюзии! Само твърдата истина! Вземате точно каквото искате!" Това е посланието на Amour и най-вероятно грабва сърцата на целевата си група - аудиторията на любителите на жанра порно. 

А забавните финали на рекламите са също толкова креативни, колкото и идеята за подражание на оригинален филм!

Дали Amour са успели, според Вас? Вижте и отговорете: 

Comments

Popular posts from this blog

Къде да уча психология в България?

Демокрация отвъд представителството [презентация от конференция]

Опасен метод - филм за психоанализа и... още нещо