от: Georgi Stankov
Рекламата е могъща сила. А една компания, специализирана в правенето на уеб реклама, е направила реклама на работата си. Споделям я, понеже е наистина ефектна.
Първо, тя разказва история. В малко секунди се изгражда и разиграва цял сюжет. Това не е от скучните реклами, които само дават информация.
Второ, тя предизвиква емоции: състрадание, изненада, любопитство, радост. Това не е и от предсказуемите и шаблонни плитки реклами, които се опитват да манипулират зрителя на ниво първа сигнална система.
Трето, тя има и образователна роля, защото постява въпроса как е уместно да говорим/пишем, за да въздействаме.
Така рекламата на самата фирма е много по-ненатрапчива и приятна за зрителя. Фирмата изгражда по-непросредствен контакт с потребителите, търси реакция, кани ги на разговор.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Как едно споделяне направи Деня на психолога различен за мен
Днес е 4 април - денят, който преди вече немалко години българската психологическа общност реши да избере за свой професионален празник. Ден...
-
от: Georgi Stankov Ако си кандидат студент и мечтаеш да учиш психология в България, сигурно се питаш "Къде да уча?" Има р...
-
Днес е 4 април - денят, който преди вече немалко години българската психологическа общност реши да избере за свой професионален празник. Ден...
-
В периода от 15 май до 21 май 2022 г. бях сред обучителите по проект №2019-3-BG01-KA205-077847 “ Развитие на уменията на бъдещето сред млади...
No comments:
Post a Comment